Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Osobní podání: na Obecním úřadě, Sebečice 43, 338 08 v úředních dnech a hodinách:
úterý od 16.00 hod. - 18.00 hod.Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě, Sebečice 43, 338 08 v úředních dnech a hodinách:
úterý od 16.00 hod. - 18.00 hod.
Telefonické podání: pevná linka - +420 371 796 253
poštou na adresu Obecní úřad, Sebečice 43, 338 08
Elektronicky na e-mail: ousebecice@seznam.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: hg3bh9n
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Odpovědi na všechny způsoby podání žádosti (osobně, telefonicky, elektronicky, písemně) budou vyřizovány vždy písemně a předány osobně nebo doporučenou poštou po úhradě poplatků dle sazebníku, který je uveden níže.
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Položka | Sazba |
---|---|
hodina práce (účtuje se každých započatých 60 min.) | 350 Kč |
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu | |
- jednostranně černobíle formát A4 | 8 Kč/ks |
ostatní náklady (poštovné atd.) | dle skutečně vynaložených nákladů |
Z bezpečnostních důvodů nebudou poskytovány informace uložením na flash disky, CD apod. Taktéž nebudou informace zasílány e - mail, datovými schránkami atd. Informace budou poskytovány vždy písemně a předány osobně nebo zaslány doporučenou poštou (po úhradě poplatků).