www.sebecice.cz
Obec Sebečice obce Sebečice a Biskoupky
Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

 

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Poplatek obci za uspořádání svatebního obřadu u kapličky v Biskoupkách

Formuláře

Zprávy o poskytnutí informací

 

 

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě, Sebečice 43, 338 08 v úředních dnech a hodinách:

    úterý od 16.00 hod. - 18.00 hod.
  2. Telefonické podání: pevná linka - 371 796 253
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete na stránce Formuláře a můžete jej doručit elektronicky na adresu ousebecice@seznam.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Sebečice 43, 338 08.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě, Sebečice 43, 338 08 v úředních dnech a hodinách:

úterý od 16.00 hod. - 18.00 hod.

Telefonické podání: pevná linka - 371 796 253

poštou na adresu Obecní úřad, Sebečice 43, 338 08

Elektronicky na e-mail: ousebecice@seznam.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: hg3bh9n
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává

Odpovědi na všechny způsoby podání žádosti (osobně, telefonicky, elektronicky, písemně) budou vyřizovány vždy písemně a předány osobně nebo doporučenou poštou po úhradě poplatků dle sazebníku, který je uveden níže.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

 

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 60 min.) 350 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně černobíle formát A4 8 Kč/ks
ostatní náklady (poštovné atd.) dle skutečně
vynaložených nákladů

Z bezpečnostních důvodů nebudou poskytovány informace uložením na flash disky, CD apod. Taktéž nebudou informace zasílány e - mail, datovými schránkami atd. Informace budou poskytovány vždy písemně a předány osobně nebo zaslány doporučenou poštou (po úhradě poplatků).

 

Poplatek obci za uskutečnění svatebního obřadu u kapličky v Biskoupkách - 1000 Kč

 

Formuláře

11. 12. Dana

Zítra: Simona

Návštěvnost stránek

080735